02.09.2015

SYKSYN UUTUUS LAPITEC – TÄYSKVARTSITASO

Tämän syksyn kokonaan uutuustuote on italialainen Lapitec – täyskvartsitaso, joka on 100 % ekologinen ja täysin kierrätettävä materiaali. Lapitec koostuu 100 % eri mineraaleista ja se soveltuu loistavasti niin sisä - kuin ulkokäyttöönkin. Materiaali valmistetaan polttamalla mineraaliseosta 1300 asteen lämpötilassa, jolloin aineosat yhdistyvät eli sintraantuvat vahvalla liitoksella toisiinsa. Modernin valmistustekniikan ansiosta tuotteessa ei käytetä erillistä sidosainetta.

Tämä uusi materiaali on kestävyydeltään ihan omaa luokkaansa. Se on hygieeninen, sillä valmistuksessa on käytetty titaanioksidia, joka tekee Lapitecistä helppohoitoisen. Sen vedenimukyky on 0 % joten tuote on kosteudenkestävä ja vieraita aineita hylkivä.  Kuumuuden kesto on jopa 800 astetta ja tasojen pinnan kiilto on muihin tasomateriaaleihin verrattuna omaa luokkaansa.

Uutuusvärimme ovat: Nero Antracite Satin, Nero Antracite Lux, Bianco Polare Satin, Bianco Polare Lux sekä Arabescato Perla Lux.

4.9.2017
HABITARE MESSUT 2017